سايت رسمي كالا حراج سايت رسمي كالا حراج .

سايت رسمي كالا حراج

كالاحراج38

خريد اينترنتي ساعت پسرانه مدل daniel

خريد اينترنتي ساعت پسرانه مدل daniel

خريد ساعت مردانه مدل ۲۰۱۶

خريد اينترنتي ساعت , خريد پستي ساعت مردانه , خريد ساعت شيك مردانه , خريد آنلاين ساعت مچي , خريد ساعت شيك , خريد ساعت مچي مدل سال , خريد پستي ساعت مچي ارزان , خريد ساعت پسرانه با قيمت مناسب , خريد پستي انواع ساعت پسرانه ,

امروزه انواع مختلفي از ساعت هاي پسرانه با طراحي هاي مختلف و متفاوت با برندهاي خاص و معتبر در بازار وجود دارد كه با توجه به سليقه فرد آنها را خريداري و استفاده ميكنند. يكي از شيك ترين و جديدترين انواع مدل ساعت ها ساعت پسرانه مدل daniel wellington ميباشد كه در ميان جوانان از محبوبيت خاصي برخوردار ميباشد.

اين ساعت داراي صفحه اي بسيار شفاف و زيبا ودستبند آن از جنس پارچه اي بوده كه ميتوان باهرنوع تيپي آن را ست كرد.

براي خريد اين محصول روي دكمه خريد پستي كليك كرده و آن را سفارش دهيد تا در اسرع وقت بدستتان برسد.در ضمن درصورت خريد نقدي اين محصول و كليه محصولات موجود در اين فروشگاه ميتوانيد از ۱۰% تخفيف بهره مند شويد و درصورت غيرنقدي سفارش دادن آن ميتوانيد با دريافت كردن محصول مبلغ را به مامور پست تحويل دهيد.

براي مشاهده ساير ساعت هاي زنانه و مردانه موجود دراين فروشگاه كليك كنيد.

www.kalaharraj.ir

 

اعتماد شما بزرگترين سرمايه ماست و جلب رضايت خاطر شما هدف نهايي ماست.

ساعت مچي daniel wellington

قيمت: ۲۵۰۰۰ تومان

خريد پستي ساعت مچي مدل ۲۰۱۶

 

 

ويژگي هاي ساعت مچي مردانه مدل daniel wellington:

 

  • داراي بند زيبا و انعطاف پذير
    • درجه كيفي High Copy
    • داراي طرح بندي زيبا
    • نوع شيشه: كريستال
    • فرم صفحه : گرد
    • جنس بند :تسمه ناتو-پارچه
    • مناسب استفاده آقايان
    • قابل ست كردن با انواع لباس هاي مجلسي و اسپورت
    • ضد آب در حد شست و شوي دستان

ساعت مچي daniel wellington

ساعت مچي daniel wellington

 قيمت:۲۵۰۰۰ تومان

خريد پستي ساعت پسرانه ارزان قيمت

 

معرفي كلي محصول:

ساعت مچي daniel wellington

 دانيل ولينگتون باطراحي نازك بند باعث چسبيده شدن ساعت به مچ دست مي شود .برند دانيل بيشترين توليدات خود را متمركز ساعت و دستبند نموده است.در گذشته، مردم از ساعت مچي  براي اطلاع از زمان استفاده مي كردند. اما در دنياي مدرن امروزي كه انتظار مي رفت وسيله اي مانند ساعت مُچي، بي استفاده شده و با پيوستن به تاريخ، در موزه ها مشاهده شود، سازندگان ساعت مسير ديگري را در پيش گرفته و ساعت مُچي را وارد دنياي تجمّل گرايي كردند. امروزه در دنياي مُد، ساعت هاي مُچي به يك نماد تبديل شده اند و استفاده از ساعت هاي زيبا و گران قيمت در محيط كار يا بيرون از آن، با حس غرور همراه است.

براي اولين بار تسمه ناتو در نيروي دريايي بريتانيا استفاده شد كه دليل اصلي توليد و استفاده از آن زنگ نزدن بند ساعت براي آن دسته از غواصاني بود كه مدام در حال شنا كردن بوده و به گذر زمان توجه خاصي داشته اند,از اين رو براي جلوگيري از زنگ زدن بند ساعت ها و همچنين داشتن ظاهري انعطاف پذير كه به آن ها كمك كند از تسمه ي ناتو استفاده ميكردند.بعد از مدتي برند دانيل ولينگتون نيز با الهام از آنان شروع به توليد گسترده ي ساعت ها با چنين بندهايي كرد.

 

ساعت مچي daniel wellington

ساعت مچي daniel wellington

روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه موردنظر( سايز و رنگ مورد نظر) و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت:۲۵۰۰۰ تومان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۴۱:۵۳ توسط:كالاحراج موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :