سايت رسمي كالا حراج سايت رسمي كالا حراج .

سايت رسمي كالا حراج

كالاحراج45

خريد انگشتر بند انگشتي ارزان

خريد انگشتر بند انگشتي ارزان

خريد اينترنتي بند انگشتي 

 

 

خريد اينترنتي انگشتر , خريد پستي انگشتر بند انگشتي , خريد انگشتر دخترانه , خريد هديه خوب براي خانم ها , خريد آنلاين زيورآلات زيبا , خريد آنلاين انگشتر ارزان ,

خريد انگشتر بند انگشتي ارزان , خريد بند انگشتي دخترانه خريد انگشتر استيل زنانه ,

 

 

همانطور كه ميدانيد يكي از علاقه مندي هاي دختران و زنان از زمان هاي قديم تا به الان و مسلما در آينده نيز استفاده از زيور آلات و طلاجات و انواع مختلف آنها ميباشد. زنان و دختران مخصوصا دختران ايراني هميشه از زيورآلات و انواع مختلف آنها اعم از انگشتر و بند انگشتي و النگو دستبند وگردنبندها براي ظرافت و زيبايي استفاده كرده و اين فرهنگ كهن و اصيل و بسيار زيباي ايراني را هنوز حفظ كرده اند. خانم ها از اين زيورآلات بيشتر در مراسمات و جشن ها و اعياد مختلف استفاده ميكنند و با استفاده از اين زيورآلات خودشونو بسيار شيك نشان ميدهند و ظرافت پوششي خودرا چندين برابر ميكنند.از آنجايي كه خريد زيورآلات طلا به دليل قيمت بالاي طلا براي همه مقدور نيست به همين دليل بيشتر از زيورآلات ساخته شده از فلز هاي ديگر مانند استيل و مس و نقره و… استفاده ميكنند كه از لحاظ ظرافت اين زيورآلات نيز چيزي كمتر از زيور آلات ساخته شده از طلا را ندارند.يكي از زيورالاتي كه تازگيا در بين خانوم ها خيلي رواج پيدا كرده انگشتر بندانگشتي ميباشد كه به دستاي خانوم ها ظرافت بسيار خاصي را ميدهد. امروز ماهم يكي از زيباترين و شيك ترين و ارزانترين انگشتر بند انگشتي را به شما عزيزان معرفي ميكنيم كه داراي نگيني بسيار زيبا و آويزي با طرح ها و شكل هاي مختلف ميباشد. براي مشاهده عكس ها و كسب اطلاعات بيشتر ازاين محصول به ادامه مطلب برويد.

 

براي مشاهده ساير زيورآلات موجود دراين فروشگاه كليك كنيد.

www.kalaharraj.ir

 

براي خريد محصول روي دكمه خريد پستي كليك كنيد.

 

اعتماد شما بزرگترين افتخار ماست و جلب رضايت خاطر شما هدف نهايي ماست.

 

 

انگشتر بند انگشتي آويزدار

ظريف و مورد پسند دختران جوان

داراي نگين هاي درخشان و آويز فوق العاده براق و شكيل

در طرح هاي گوناگون

داراي جعبه كادويي شكيل

قيمت : ۱۲۰۰۰ تومان

خريد انگشتر استيل زنانه

زيورآلات ظريف و خاص جلوه بخش لباس ها و زيبايي شما هستند. انگشنر بند انگشتي در حين ظرافت درخشش خاصي داشته و به اين سبب زيبايي شما را دوچندان مي نمايد. درخشش نگين هاي اين انگشتر بسيار محسوس بوده و آويز آن جلوه اي متفاوت از آنچه انگشتر هاي معمولي دارند به آن مي بخشد. اين انگشتر همراه با يك جعبه شكيل كادويي ارسال مي شود.

قيمت : ۱۲۰۰۰ تومان

خريد اينترنتي بند انگشتي آويزدار

ويژگي هاي انگشتر بند انگشتي آويزدار:
– ظريف و زيبا
– در طرح هاي گوناگون
– داراي نگين هاي درخشان
– داراي آويز هاي زيبا كه جلوه اي بسيار متفاوت به انگشر مي بخشد
– مورد پسند دختران جوان
– همراه با جعبه شكيل كادويي


روش خريد:
 براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت : ۱۲۰۰۰ تومان

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۵۶:۴۷ توسط:كالاحراج موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :