سايت رسمي كالا حراج سايت رسمي كالا حراج .

سايت رسمي كالا حراج

كالاحراج47

خريد پيچ گوشتي شارژي

خريد پيچ گوشتي شارژي

خريد اينترنتي پيچ گوشتي ارزان قيمت

 

 

پيچ گوشتي شارژي , خريد پيچ گوشتي برقي , خريد پيچ گوشتي شارژي , خريد پيچ گوشتي , خريد اينترنتي ابزار , خريد اينترنتي پيچ گوشتي شارژي , خريد پيچ گوشتي شارژي با كيفيت ,خريد اينترنتي پيچ گوشتي , خريد پستي دريل كوچك خانگي , خريد پيچ گوشتي چند كاره كوچك , خريد پيچ گوشتي ارزان قيمت , خريد پيچ گوشتي باكيفيت شارژي ,

 

دنياي تكنولوژي هاي نوين امروزه همه جوره در خدمت خلق بوده و روز به روز در رفاه اجتماعي مردم بيشتر خود را نشان داده و نقش ايفا ميكند. يكي از بزرگترين كشفيات و اختراعات خلق كه در دنياي صنعت تاثير به سزايي داشته و به زباني ديگر ميتوان گفت كه دنياي صنعت را متحول نمود اختراع موتور و آرميچر ها بود. اختراع موتور باعث شد كه خيلي از كارهايي كه بصورت مكانيكي انجام ميگرفت پس از اختراع موتور يا آرميچرها به صورت صنعتي تر و بادقت وظرافت بهتري صورت گرفته ودر پيشبرد اهداف راحتتر و سريعتر صورت گيرد. ميخواهيم يك مثال خيلي ساده اي را براي شما ذكر كنيم.يكي از مواردي كه در زندگي روزمره ما ميتوانيم نقش تكنولوژي را در آن حس كنيم دريل ها و يا پيچ گوشتي هايي است كه به صورت برقي و يا شارژي كار ميكنند.درسال هاي پيش مردم براي سوراخ كردن ديوارها و يا بازوبست كردن پيچ و مهره هاي بزرگ و كوچك ميبايستي انرژي زيادي را به كار ميگرفتند و هم از لحاظ زمان هم بسيار كاري سخت و طاقت فرسايي بود ولي امروزه با استفاده از پيچ گوشتي هاي شارژي و برقي و يا دريل ها اين جور كارها را بادقت و سرعت بيشتري انجام ميدهند.امروزه در هر خانه اي وجود اين ابزار آلات پيشرفته و صنعتي لازم بوده و استفاده ازاين تكنولوژي باعث ميشود كه كارهاي مربوط به تعميرات و ياكارهي مربوط به اين مارد بادقت و سرعت بيشتري صورت گيرد.

علي ايوحال وجود يك جعبه ابزار تكميل و مناسب در هر منزلي امروزه لزوميت داشته ولي به خاطر جاگير و سنگين بودن اين ابزلار ها درمنزل مقداري مشكل ساز است. امروز ما ابزاري را به شما معرفي ميكنيم كه از آن ميتوان براي موارد زيادي از جمله كارهاي تعميراتي و نصبي در منزل استفاده كرد.پيچ گوشتي شارژي يكي از ابزارآلات بسيار كاربردي و مهم در منازل است كه با دارا بودن ۹ سري پيچ گوشتي در اندازه هاي متفاوت ميتواند علاوه بر دقت بيشتر در انجام كار و ظرافت بيشتر و كثيف كاري كمتر در هنگام انجام امورات تعميري در منزل ،با كم ترين انرژي و كمترين زمان كارها را به انجام رساند.همچنين از اين دستگاه ميتوان به عنوان دريل استفاده كرد.همراه ابن دستگاه دو سري مته براي دريل نيز وجود دارد كه كارآمدي اين دستگاه را چند برابر ميكند. همچنين در قسمت جلويي اين دستگاه چراغ ال اي دي وجود دارد كه در مواقعي كه نور كافي وجود نداشته باشد يا محيط تاريك باشد بتوان از آن استفاده كرد. كيفيت اين پيچ گوشتي بسيار مطلوب بوده و در صورت عدم رضايت از جنس وكيفيت آن تا ۷ روز ضمانت بازپس گيري دارد.

باخريد نقدي اين محصول ميتوانيد از ۱۰% تخفيف ويژه برخوردار بشويد.

اعتماد شما بزرگترين سرمايه ماست و هدف نهايي ما جلب رضايت خاطر شماست…

 

 

فروشگاه اينترنتي www.kalaharraj.ir

 

 

 

قيمت : ۴۷۰۰۰ تومان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۳۷:۳۳ توسط:كالاحراج موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :