سايت رسمي كالا حراج سايت رسمي كالا حراج .

سايت رسمي كالا حراج

كالاحراج38

خريد اينترنتي هدفون بلوتوثي ارزان قيمت

خريد اينترنتي هدفون بلوتوثي ارزان قيمت 

خريد پستي هندزفري بلوتوثي دور گردني

 

 خريد پستي هدفون , خريد اينترنتي هدست , خريد هندزفري بلوتوثي , خريد هدفون بلوتوثي , قيمت انواع هدفون , انواع هدفون  , خريد هدست بلوتوث دور گردني ال جي , هدست بلوتوث دورگردني ال جي , خريد هدست , خريد هدست بلوتوث , خريد هدست بلوتوثي , خريد هدست بلوتوث , هدست بلوتوث , هدست بلوتوثي ,

همانطور كه ميدانيد تكنولوژي روز به روز در حال پيشرفت بوده و در راستاي تامين نيازهاي بشر و حتي ساير موجودات حركت ميكند. با به روي كار آمدن انواع گوشي ها و تب لت هاو ديگر تجهيزات ديجيتالي و الكترونيكي تجهيزات و لوازم جانبي مربوط به اين تجهيزات نيز خود را نمايان كرده و روز به روز هم زمان با پيشرفت آن ها اين لوازم جانبي هم پيشرفت ميكنند.يكي از لوازم بسيار ضروري كه امروزه در بين كاربران گوشي ها و تب لت ها و لپ تاپ ها خيلي زياد استفاده ميشود هدفون ها ميباشند. يكي از جديدترين انواع مدل اين هدفون ها هدفون بلوتوثي ال جي ميباشد كه قابل استفاده براي همه افراد و كاربران با هر صنف كاري ميباشد. هدست بلوتوثي دور گردني همانطور كه از اسم آن مشخص است از طريق بلوتوث به گوشي يا تبلت وصل شده و به راحتي ميتوان از آن در هر حالتي چه در موقع رانندگي براي انجام مكالمه و چه در موقع ورزش و يا اوقات فراغت براي گوش دادن به آهنگ و موسيقي مورد علاقه با كيفيت صداي بسيار عالي و يا ديگر موارد استفاده نمود.اين هدست توليد شده از كمپاني معروف ال جي بوده و داراي كيفيت بسيار بالايي است و در عين حال داراي ظرافت بسيار عالي بوده كه تيپ و كلاس خاصي را به كاربران نيز ميدهد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين هدست به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

براي خريد اين محصول از فروشگاه ما روي دكمه خريد پستي كليك كنيد.

خريد نقدي كليه محصولات اين فروشگاه داراي ۱۰% تخفيف ميباشد.

براي مشاهده ساير محصولات مربوط به لوازم جانبي و الكترونيكي در اين فروشگاه روي سايت زير كليك كنيد.

www.kalaharraj.ir

اعتماد شما بزرگترين سرمايه ماست و جلب رضايت خاطر شما هدف نهايي ماست…

هدست بلوتوث دورگردني ال جي

تجربه اي نو براي لذت بردن از موسيقي

پخش موزيك با كيفيت صداي فوق العاده عالي و رفع نويز محيط

گوش دادن به موسيقي تا ۱۰ ساعت و مكالمه تا ۱۵ ساعت

اتصال از طريق بلوتوث بدون نياز به سيم

داراي ميكروفون جهت مكالمه تلفني

ويژه موبايل ،تبلت، لپ تاپ و كامپيوتر

بهترين هديه براي جوانان و ورزشكاران

قيمت : ۵۹۰۰۰ تومان

خريد هندزفري باكيفيت

هندزفري‌ها ابزارهايي هستند كه به كاربران اين امكان را مي‌دهند تا بدون نگه داشتن گوشي در كنار گوش‌شان به كارهايي مثل مكالمه يا گوش دادن به موسيقي بپردازند. در ابتدا كه تلفن‌هاي همراه درگاه‌هاي خروجي صدا متفاوتي داشتند، شركت‌هاي سازنده به اين فكر مي كردند كه هندزفري‌هايي متناسب با درگاه‌هاي خروجي صدا براي گوشي‌هاي مختلف ساخته و از اين طريق توليدات خود را براي هر نوع تلفن همراهي بسط دهند. به همين خاطر امكان اين‌كه از يك هندزفري براي اتصال به گوشي‌هاي مختلف‌ استفاده شود، كم بود. در هم پيچيده شدن سيم‌هاي هندزفري، تا شدن، كشيدگي يا احتمال كنده شدن سيم ها از ديگر مشكلاتي بود كه كاربران با آن‌ها روبرو شدند. با فراگير شدن سيستم ارتباط بلوتوث، شركت‌هاي توليد‌كننده به اين فكر افتادند كه مي‌توانند از اين طريق مشكل سيم‌هاي هندزفري را براي هميشه حل كنند و راحتي و آسايش بيش‌تري را در اختيار كاربران‌شان قرار دهند. حالا ديگر با اتصال هندزفري‌ها به گوشي‌ها از طريق بلوتوث فرقي نمي‌كند كه گوشي شما ساخت چه شركتي است يا چه نوع درگاهي براي خروجي صدا دارد. كافي است بلوتوث گوشي‌تان را روشن كرده، به جستجوي نام هندزفري بلوتوث خود بپردازيد و آن‌ها را با هم جفت كنيد. نكته‌اي كه بايد در نظر داشته باشيد اين است كه نسخه‌ي بلوتوث گوشي‌تان نبايد از نسخه‌ي بلوتوث هندزفري پايين‌تر باشد. هندزفري‌هاي بلوتوث بر حسب برند، مدل و مشخصات فني‌شان قابليت‌هايي از جمله مكالمه، پخش موسيقي و مدت زمان نگهداري شارژ مختلفي دارند. اين شما هستيد كه از ميان برند‌ها و مدل هاي مختلف، هندزفري متناسب با نياز و بودجه‌ي مد نظرتان را انتخاب مي‌كنيد.
هدست بلوتوث دورگردني ال جي محصولي با طراحي ويژه و بسيار شكيل مي باشد كه امكان گوش دادن به موسيقي دلخواهتان را با بالاترين كيفيت فراهم مي كند. همچنين از ويژگي هاي اين محصول امكان مكالمه تلفني مي باشد. اين محصول با هر بار شارژ امكان گوش دادن به موسيقي تا ۱۰ ساعت و مكالمه تا ۱۵ ساعت را دارا مي باشد.

قيمت : ۵۹۰۰۰ تومان

خريد هدست بلوتوث دار ال جي

ويژگي هاي هدست بلوتوث دورگردني ال جي :
– اتصال هدست از طريق بلوتوث
– پشتيباني از انواع گوشي موبايل،‌ تبلت،‌ آيفون،‌ آيپد،‌لپ تاپ و كامپيوتر
– امكان مكالمه تلفني با هدست
– دكمه مخصوص براي كم و زياد كردن صداي هدست
– دكمه هاي مخصوص براي تعويض آهنگ و توقف آهنگ
– پخش موزيك با كيفيت صداي فوق العاده عالي و رفع نويز محيط
– طراحي زيبا، سبك و بسيار كم حجم و اورگونوميك
– داراي باتري ليتيومي قابل شارژ
– پخش موسيقي تا ۱۰ ساعت و امكان مكالمه تا ۱۵ ساعت
– استفاده به صورت دورگردني، بدون سيم هاي اضافي و دست و پا گير


روش خريد:
 براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت : ۵۹۰۰۰ تومان

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۱۵:۱۸ توسط:كالاحراج موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :